رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

دلتنگی

دلتنگی

سلام  سلام به همه ی دوستان

سلام به مهتاب سلام به مهتاب یگانه خودم…

یه مدتی هست که خیلی حال خوبی ندارم …به نظر من بدترین شکل دلتنگی وقتیه که  کنار اونی که دوسش داری باشی و بدونی هیچ وقت بهش نمیرسی……

یه چند وقتی هست که به نظر من از دله مهتاب طرد شدم… نمیدونم شاید بعضی موقع ها جواب اس ام اس های منو نداده یا زنگ هامو یا حوصله ی صحبت کردن با منو نداشته این جوری فکر می کنم …نمیدونم شاید به خاطر اون موضوعی که خودش بهم گفته ……خلاصه خیلی داغونم...فکر میکنم و احساس میکنم که اون مهتابی که برای من بود الان نیست... .

یه کوچولو حرف خصوصی: مهتاب میدونی که من دیگه نمی خوام زمین بخورم اگه دیگه تو رو از دست بدم به زندگی میلی ندارم خودت میدونی من امادم که خودمو راحت کنم… … … … … … … … .

                                B - H

نظرات 1 + ارسال نظر
ابتهاج سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ http://ebtihaj.blogsky.com

سلام.
واقعا وبلاگ جالبی دارید.
شما را لینک گذاشتم گر میل داشته باشید مرا هم لینک کنید.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد