رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

انفجار هسته ای

سلام علیکم

منکه حالم خیلی خوبه!می دونین یک انفجار اتمی داشتیم!اصلا جاتون خالی نبود!

البته تلفاتی هم داشتیم که از طرف ما نبود!خدا رو شکر.ترکش ها به خواهر و فامیل دشمن خورد!طفلکیها!

می دونین من توی کف یک موضوع موندم که مردم چقدر می تونند رو داشته باشن؟!

اصولا یه دختر  و یه پسر وقتی کات می کنن دیگه قضیه از نظر من تموم شده است نه اینکه هی بخوان کشش بدن!اینجوری هم جنگ اعصاب می شه هم طرفی که کشش میده از چشم می افته هم خود طرف ضایع می شه!

خوب فکر کنم خودتون فهمیدین قضیه ای که می گم از کجا آب می خوره!

دوباره دوست دختر سابق محمد زنگ زد.البته قبلش یه آبرو ریزی خونه ی محمد اینا کرد.زنگ زد اونجا مامان محمدم خدمتش رسید ولی خوب زشت شد!محمد جلوی من زنگ زد بهش...پرسید کاری داشتی اونم زد کانال 2چشمتون روز بد نبینه!هرچی دلش خواست به عشق من گفت محمدم اصولا پسریه که اهل دعوا و فحش دادن نیست.دیدم دیگه داره ناجور میشه من گوشی رو گرفتم.مودبانه شستمش آویزونش کردم به جارختی!اونم فحش داد.دیدم نخیر نمیشه خواستم فحش بدم قطع کرد.

منم حساب کردم که برش کم محلی تیزتره.فقط یه اس ام اس زدم.

فسقلی می دونم چرا می سوزی اینکه می بینی محمد خوش و خورمه ناراحتت می کنه.جزقل جون دیگه اینجا زنگ نزن!    

اونم دیگه زنگ نزد فقط خواهرش اس ام اس زد  که اینو ولش کنین مغزش معیوبه.

مام رفتیم ددر و کلی خوش گذروندیم.یه انگشترم گرفتیم ...

خوب دیگه ما متاهلی فکر می کنیم...

دیشب آرزو دوست دختر مسعود(برادر محمد)که فامیل دختره می شد زنگ زد محمدم همه چیزو تعریف کرد براش اونم زنگ زد به دختره و باهم دعواشون شد وحشتناک!!!!!!!!

واقعا طفکلی آرزو شرمنده ی اونم شدیم کلی.یه نفر آدم خل همه رو انداخت توی دردسر.

ولی کلا بهتون می گم که این دختر امروزم بی خیال نشد.زنگ زد انقدر زنگ زد که محمدم مجبور شد جواب بده اینبار نبود که بچلانمش اما خوب محمدم بدجوری ضدحال زده بود بهش.

دختر کلی بدو بیراه گفته بود محمدم هیچی نگفته بود وقتی جیغهاش تموم شده بود محمد گفته بود حرفات تموم شد؟

اونم گفته بود آره

محمدم گفته بود خداحافظ!

فکر کنم دختره باید می رفت یه سر تا حموم!
امروزم رفتیم بیرون کلی خوش گذشت کلی محمد منو خجالت داد.فقط در جوابش می تونم بگم محمد جونم عااااااااااااااااااااااااااااشقتم!
تو بهترینی تو مهربونترین و گل ترین پسر دنیایی!!!

پیوست:احتمالا امشب دختری می میرد!(یعنی خودکشی می کند)

                                                   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد