رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

اولین بوسه......

سلام....

 

میخوام از اولین بوسه که یرای من و عشقم اتفاق افتاد بنویسم......1

بوسه فقط تصادوف دو لب نیست بوسه رویش زندگی جدیده ...

واسه ی اولین تجربه من خیلی زیبا و خوب بود2 ...بزار بریم یکم به قبل تر از الان ..خوب نیست اما ...   به مدت ۲سال با  کسی به اصطلاح عشقت باشی و اما هیچ یک از حس های عاشقون رو حس نکنی 3... سخته 4....سخته چون میگن نباید عشق یه طرفه باشه......اما واسه من یه طرفه بود..... خوب بیام به زمان حال زمانی که امروز تجربه اولین بوسه از عشق رو داشتم .5...زیبا بود ....حس خوبی پیدا کردم 74...برای دقایقی تو اسمون بودم .74558.....

 

 گل من بوسه تو برای من فقط یک بوسه نبود ....برای من زندگی بود ... عشق بود .... محبت بود ...عشقه من مهتاب جان دوست دارم.....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ق.ظ http://fire-dance.blogsky.com

برای منم همین طور....برام زندگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد