رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

منو درگیر خودت کن

منو درگیر خودت کن

تا جهانم زیر و رو شم

تا سکوت هر شب من

با هجومت روبرو شه

        بی هوا بدون مقصد

         سمت طوفان تو میرم

          منو درگیر خودت کن

            تاکه آرامش بگیرم...

با خیال تو هنوزم

مثل هرروز و همیشه

هر شب حافظه ی من

پر تصویر تو میشه :)

              با من غریبگی نکن

               با من که درگیر تو ام

               چشماتو از من برندار

                     من مات تصویر توام..............

 تو همینجایی همیشه

با تو شب شکل یه رویاست

آخرین نقطه ی دنیا

تو جهان من همینجاست

                   تو همینجایی و هرروز

                      من به تنهاییم دچارم

                       منو نزدیک خودم کن

                          تا تورو یادم بیارم...

 

با من که درگیر توام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد