رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

بنویس ...(توصیف نامه)

می نویسد  این قلم کوچکم .....

من قلمم به پای قلم مهتاب عشقم نمیرسه اما خوب .....

خودتون میدونید دیگه فرشته ها رو هر چقدر بخواهی توصیف کنی بازم از اونا کم گفتی

چون واقعا پاک هستند....

 دوستای عزیزم من میخوام فرشته ام رو توصیف

کنم

خوب میدونید دیگه نمیشه .. فقط یه چیز از این فرشته ام میگم که صورت و چشمهای معصومی داره.... دستهای گرمی داره ........دله پاکی داره ......

 

از خداوند خیلی ممنونم که فرشته اش رو به من داد فقط امیدوارم لیاقت این فرشته را داشته باشم....

 

 

                                           دوست دارم

 

            miss u

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد