رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

توصیف نامه

می خوام  محمد رضا رو براتون توصیف کنم..

تصور کن یه پسر قد بلند و لاغر(البته نه از نوع ریقو ها)متناسبشو تصور کن..

پوستشو یه ذره سبزه کن.آهان حالا بهتر شد..

صورت ظریف(منظورم زنونه نیست!!!!)خیلی هم مردونست..

موها به سبک جدید متمایل به هر طرف(البته توافق شده به طرف پایین باشن).
رنگ موهاشم قهوه ایه تیره ی تیره.از نوع نرم.(به گفته ی شازده وز اما من که وز ندیدم.).

خوب چشماش مشکیه.استعاره نگفتما مشکیه مشکیه...چشماش برق می زنه...خوب باشه چرا می زنی. راستشو می گم اول عاشق چشماش شدم..البته چشمای متولدین آبان معروف هستند..

دماغش کوچولو. نخیر عمل نکرده.همینجوری فابریکیه.دلت بسوزه!.

لباش...بهتره از این قسمت بگذریم.می ترسم زیادی تعریف کنم کسی دلش بخواد..

صداش نرم و مهربونه.من کلی کیف می کنم وقتی حرف می زنه..

دستاش سردن اکثرا.اما خوب پس من اینجا چیکاره بودم؟.

چیه؟؟؟؟؟؟چرا اینجوری نیگام می کنی؟.اه؟؟؟؟؟.دلت خواست ؟؟.اوووووووووووه!. پرو نشو مال خودمه!.

به علت حسود شدن خودم تا همینجا بسه!!!!!!!!!!!!!.

                                                     

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ب.ظ

نمیدونم چی بگم خیلی خوشحالم کردی از خوشحالی اشکم رو گونه هام داره بازی میکنه......

ممنون گلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد