رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

رقص آتش

<<دفتر خاطرات مشترک مهتاب و محمد رضا>>

سلام

سلام  ... سلام ....سلام ......

سلام به دوستان خودم و سلامی مخصوص به عشقه خودم...  در اول یک ارزو برای همه ی دوستانه خوم دارم که امیدوارم به ارزوهای کوچک و بزرگ خودتون برسید به زودی... این وبلاگ یک هدیه از فرشته خودم مهتاب می باشد که بهترین هدیه تو زندگی ۲۲ سالم بوده بدون بزرگنمایی میگم ....

خوب نوبتی هم باشه نوبت منه که خودمو معرفی کنم ...:من محمدرضا ....۲۲سال از خدا عمر گرفتم ....زندگی خوبی که هم داشتم هم نداشتم خیلی سختیها رو تحمل کردم یعنی این رو بهم یاد دادن ....  بعد از یک ارتباط به قول خودم عاشقونه خیلی ضربه ها خوردم که به دارو خوردن ...نا امیدی از زندگی..خلاصه راحت بگم داغون شدم..یکی از این شبها بود که دیگه دوباره متولد شدم...

خوب دوستان همنطوری مهتاب جان گفت خوشحال میشیم دوستای خوبی پیدا کنیم...

                                                         dost

                                  با محمدرضا و مهتاب همراه باشیدgol 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد حارث چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://dealektic.blogfa.com

سلام به محمد رضا و مهتاب خانم..

راستی اومدم خوندم.. فکر کنم به کاری مشکلی دست زده اید یعنی یافتن دوستان "خوب"... به نظر من کاری مشکلیه...

راستی میتونم یه پیشنهاد دوستی به هر دوتان بدم..؟؟؟ سعی می کنم دوست خوبی برای هر دو تان باشم..

بهزاد حارث چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد